2016. április 12., kedd

Beauty - Glamour napi haul



Sziasztok!

Megmutatom miket vettem a Glamour napokon.



DM

A 0. napon a Maybelline kupont váltottam be. Kíváncsi voltam a Color drama rúzsceruzákra. Végül a 150-es Fuchsia desire árnyalatot választottam. Csodálatos színe van. 
(1999 ft helyett 999 ft-ba került)



Másnap visszamentem a Rimmel kupon miatt. A Super gel lakkhoz tartozó fedőlakkot vettem meg. Nagyon remélem, hogy tényleg tartós lesz.
(1899 ft helyett 949 ft-ba került)




Rossmann

Csütörtök reggel a Rossmannban kezdtem. Leginkább a Garnier micellás vízre szóló kupont szerettem volna beváltani. Ez a kedvencem, már több flakonnal elhasználtam.
(1699 ft helyett 1019 ft-ba kerüllt)



Közben megkérdeztem egy eladót, hogy a Rimmel Super gel lakkok közül lesz-e más árnyalat is, nagyon kedves volt és kihozta a raktárból a dobozt, így kedvemre válogathattam a színek közül :) Végül a 024-es Red ginger nevű árnyalat mellett döntöttem. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy az ígért 14 napból hány napig fogja bírni. Őszintén szólva én már a 7 napnak is nagyon örülnék. 
(1699 ft helyett 849 ft-ba került)



Mivel elfogyott az imádott Batiste szárazsamponom, ezért úgy gondoltam kipróbálom az Isanáét is. Kupon nélkül sem drága, de ha már úgy is mentem Rossmannba, kár lett volna nem kihasználni a kedvezményt. Egy használat után úgy gondolom, hogy nem rossz, de mindenképp visszatérek a Batistehez, még ha háromszor annyiba is kerül. 
(449 ft)



Mivel a körömlakklemosóm is fogytán van, így abból is vettem egy flakonnal.
(349 ft)



Isana kuponnal több terméket is lehetett venni, a végösszegből jött le a kedvezmény.
(798 ft helyett 558 ft-ba került a két termék)

Nekem ennyi volt a Glamour napi vásárlás, szerencsére mindent sikerült beszereznek amit szerettem volna. 





2 megjegyzés:

redakkrisztinaa írta...

Az Isana lakklemosó nagyon sokáig kedvencem volt , mai napig is használom , de elkél hozzá egy jó körömerősítő , mert nekem nagyon lemezesre törte a körmeimet. A Maybelline ajakcerka nekem is listás volt , de mindegyikbe bele volt nyúlva , vagy szét volt trancsírozva így inkább hagytam is :D A Rimmel lakkra nagyon kíváncsi leszek ! :D

Anett írta...

Nekem is szárít kicsit a körömlakklemosó,de nem vészesen. Nem értem miért nyúlnak bele az emberek, főleg ha van kitéve teszter (Debrecenben volt).
Sajnos a lakkról nem jók az első benyomásaim, de próbálgatom még.

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger