2016. április 1., péntek

Utazás - Eger I

Sziasztok!

A március 15.-i hétvégét Egerben töltöttük. A Canada vendégházban szálltunk meg, amivel nagyon - nagyon elégedettek voltunk. Ha legközelebb Egerben járunk biztos, hogy újra ott fogunk megszállni. A háziak nagyon kedvesek, segítőkészek voltak, de nem tolakodóan.

Délelőtt 11 körül érkeztünk meg. A szállás elfoglalása után rögtön elindultunk felfedezni a várost. Először az Érsekkertet néztük meg, ahol pont aznap volt a Magyarok Vására.

A Nemzeti Kávéház Étteremben ebédeltünk. Kellemes hely, az ebéd finom és hatalmas adag volt.

Utána felmentünk a várba. Szerintem érdemes megvenni a komplex belépőt, amivel az összes kiállítást megtekinthetjük.
Szerencsénkre nagyon jó idő volt. Nagyon sokat sétáltunk, a vár - és a kilátás - csodálatos volt.

Nap zárásaként megnéztük még a Bazilikát. Nem találok szavakat, annyira gyönyörű. Mindenképp nézzétek meg, ha Egerben jártok.

Két részre bontom a beszámolót, mert nem szeretnék egy bejegyzésbe túl sok képet tenni.