2017. október 29., vasárnap

Recept - Répatorta




Sziasztok!

Hú, pont öt hónapja írtam utoljára. Tervezek írni esküvőszervezős bejegyzést is, mert már javában tart a szervezés. Na de most egy újabb recepttel jövök.




Hozzávalók

4 db tojás
35 dkg porcukor
5 dkg méz
45 dkg tisztított, reszelt sárgarépa
25 dkg liszt
10 dkg mandula
1 csipet só
1/2 csomag sütőpor
1 mokkás kanál fahéj
10 dkg Rama

10 dkg krémsajt
15 dkg porcukor
1 csomag vaníliás cukor


Egy tálba belereszeljük a répát, ráöntjük az olvasztott ramát és a mézet, majd összekeverjük. (Én mikróban szoktam olvasztani a ramát)

A tojásokat a porcukorral habbá verjük és rárakjuk a répás keverékre. A lisztet, sütőport, mandulát, (én most kihagytam belőle) a sóval és a fahéjjal először szárazan összekeverjük, majd a tojásos, répás keverékhez adjuk. 

A kész tésztát egy 23 cm átmérőjű formába öntjük és előmelegített sütőben 170 fokon 65-70 percig sütjük. 


A krémsajtot összekverjük a porcukorral, igazából ízlés kérdése, hogy mennyi cukrot adunk hozzá, belerakunk egy vaníliás cukrot és már lehet is kenni a picit kihűlt tésztára. 







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger