2017. május 29., hétfő

Beauty - Pixibag





Sziasztok!

Már nagyon vártam, hogy szerdán megérkezzen a második pixibagem. Délután jutott eszembe, hogy nem kaptam smst, így biztosan nem kapom meg aznap a csomagomat. Másnap reggel csalódottan láttam, hogy megint nem kaptam smst, tehát a második szállítási napon sem kapom meg. Ekkor megkerestem az e-mailben kapott telefonszámot, érdeklődtem a csomagom felől. Nem látták a rendszerben, türelmemet kérték és este visszahívtak. Sem náluk, sem a postánál nem volt a csomagom, így csütörtök este újra feladták nekem. Pénteken szerencsére meg is kaptam :) 


A 6 termékből most 4 teljes kiszerelésű és 2 utazó méretű. Mutatom mi volt benne. Néhány terméknek tudom az árát, ezeket oda fogom írni.


Batiste száraz sampon (utazó méret)

Imádom a Batiste száraz samponokat. Így ennek nagyon örültem, pláne, hogy kettőt is kaptam. Én eddig csak a barna hajra valót próbáltam, de a többiről is nagyon jókat hallottam. A cseresznyésre különösen kíváncsi vagyok. 




Sally Hansen miracle gel körömlakk (teljes kiszerelés)

Én a 200-as, Pink Up árnyalatban kaptam. Led lámpa nélkül használható, gél lakk hatást ígér. Nem próbáltam még SH lakkot, így nagyon örültem ennek is. (3199 ft)




Nivea Care intenzív tápláló krém (teljes kiszerelés)

Ha jól tudom ez új termék. 100 ml-es kiszerelést kaptam. Gyors felszívódást ígér, arcra, kézre és testre is használható. (999 ft)




XOXO parfüm (teljes kiszerelés)

Nem ismerem ezt a parfümöt, de még nem is nyitottam ki, mert lehet elajándékozom. (1999 ft)




Borotalco frissítő tusfürdő (teljes kiszerelés)

Számomra rettenetesen büdös ez a tusfürdő, pedig mások dicsérték az illatát. Leírás alapján izzadásgátló hatása van. Nem tudom még mi lesz vele. 





Az én csomagomban lapult még a prémium előfizetők plusz ajándéka is, a kaktuszos stickers. Gondolom ezt az elveszett csomagom miatt kaptam, annak ellenére, hogy nem vagyok prémium előfizető. 
Egyébként egy insta storyból tudtam meg, hogy ez nem járt mindenkinek.

Összességében én elégedett vagyok, 4490 ft-ot fizettem, a termékek értéke ezt bőven meghaladja (pedig nem is tudom mindennek az árát) és a neszeszer is nagyon cuki :) 








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger