2017. május 15., hétfő

Recept - Sajtos csirkemell






Sziasztok!

Nagyon szeretem a Tasty videóit nézni. Persze mindig megéhezek tőle. Több receptet is kipróbáltam már, ez is onnan van. 


Hozzávalók:

3 csirkemell
3 tömlős sajt (natúr)
10 dkg bacon
sajt 

A csirkemellet bevágom, fűszerezem (só, bors, delikát) és félre rakom, míg elkészül a töltelék.



Bacont megpirítom, kiszedem a serpenyőből és összekeverem a tömlős sajttal. Az eredeti recept itt még adott hozzá lila hagymát, de én kifelejtettem. Ezt már nem szoktam ízesíteni, mert úgy már túl sok lenne. Ennél a receptnél a túlzott bacon sem jó választás. 
Majd beletöltöm a csirkemellbe, reszelt sajtot szórok a tetejére és megsütöm. 
Általában megpuhul annyi idő alatt a hús, míg a sajt szépen rápirul. 

Már többször elkészítettem, mindig nagy sikert aratott. 













0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger