2017. április 9., vasárnap

Beauty - Glamour napi haul ◇◆◇ 2017 tavasz



Sziasztok!

Mivel mindig ezek a bejegyzések a legolvasottabbak, így most is megmutatom nektek, hogy miket vettem a tavaszi Glamour napokon. 




Először Debrecenben vásároltam, majd délután Nyíregyházán A-val. Nem akartam Debrecenből a vonaton hazacipelni a nehezebb dolgokat, ezért oldottuk meg így. 

ROSSMANN

Direkt a Revolution állvány miatt mentem Debrecenbe, de pont az a paletta nem volt, amit szerettem volna. Nem baj, ha legközelebb akciós lesz, majd megveszem. Így végül csak egy arctisztítót vettem. 

- Garnier Pure 
  A kicsit zsíros bőrömre nekem ez vált be. (1399 ft helyett 1050 ft)





DM

Glamour napokon mindig a DM a kedvencem, oda van a legtöbb jó kupon, bár azért idén hiányoltam néhányat. 


Palette Intensive Color Creme
  Ezt anyukámnak vettem, féláron volt, így kettőt vettem. (899 ft helyett 450 ft volt darabja)

- S.HE szemhéj alapozó
  Ez a kedvencem, sokáig elég és árban is nagyon jó. (999 ft helyett 500 ft)

- Garnier Pure micellás víz
  Ebből is a pure vált be a legjobban, nem fényesedik tőle a bőröm. Mivel féláron volt, így  rögtön kettőt vettem. (1699 ft helyett 850 ft volt darabja)



Ezeket vettem Debrecenben, most jöhetnek a Nyíregyházán vásárolt dolgok. 

DM

- Old spice 
  Mivel A csak ilyen termékeket használ, így vettünk egy dezodort (899 ft helyett 674 ft) és két  tusfürdőt (699 ft helyett 524 ft darabja)

- Aquafresh fogkefe
  Az egyik (999 ft helyett 500 ft) volt, míg a másik (519 ft helyett 260 ft)

- Blend-a-med fogkrém
  Ez (549 ft helyett 275 ft)




ROSSMANN

- Persil Duo-Caps Color
  Mostanában nagyon megszerettem a kapszulás mosószert, sokkal egyszerűbb bedobni egyet, mint a  kupakban méregetni a folyékonyt. (2699 ft helyett 1754 ft volt darabja)

- Cif Power & Shine zsíroldó
  Talán ez kímélőbb lesz a kezemhez, mint amit eddig használtam. A benne lévő narancs - és    mandarinolajtól pedig nem annyira büdös. (999 ft helyett 500 ft)

- Signal fogkrém
  Ezekre nem volt érvényes a kupon, de így is csak 239 ft volt darabja

- Sally Hansen Insta - Dri fedőlakk
  Edina jókat írt róla, majd Arabellával is összefutottam, aki mondta, hogy mennyire olcsó kuponnal,  így végül ennyi pénzért úgy gondoltam, megér egy próbát. (1099 ft helyett 550 ft)

- Silan Sensitive 
  Mindig Silan öblítőt használok, így nem volt kérdés, hogy kihasználjuk a kupont. (1049 ft helyett  735 ft volt darabja)

Itt még lejött a végösszegi 10% is. 



MÜLLER

- Cafe Royal kávékapszula
  Nem szoktunk utángyártott kapszulát venni, de ezekkel most teszünk egy próbát. (1090 ft)

- Sleek szemhéjpúder - 578 Storm
  Mivel lemaradtam a Revolution palettáról, így ezzel vigasztalódtam. (3190 ft)

 - Gillette eldobható borotva
   Mindig itt vesszük, mert itt van a legjobb árban. (1290 ft)

Itt a végösszegből jött le a 20%, azért írtam csak a teljes árat a termékek mellé. 




Én nagyon elégedett vagyok, szerintem jó dolgokat sikerült venni. És ami a legfontosabb, a palettán kívül semmi feleslegeset nem vettünk.







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger