2017. március 15., szerda

Recept - Lisztmentes citromos tekercs



Sziasztok!




Idén még nem is jelentkeztem, pedig több bejegyzéshez is megvannak már a képek, csak a szöveget kellene megírnom. Ezt a receptet is két nappal korábbra ígértem, pixibagről sem írtam. Nem is tudom írjak-e. Érdekel titeket? 

Ma egy lisztmentes csokis citromos tekercs receptjét hoztam nektek. 


Az eredeti receptet itt találjátok. 


Hozzávalók

6 db tojás szétválasztva 
12 dkg porcukor
4 dkg cukrozatlan kakaópor
1/2 teáskanál szódabikarbóna 


8 dkg puha vaj
10 dkg étcsoki
20 dkg natúr krémsajt
5 evőkanál porcukor
1 citrom reszelt héja 


A tojások fehérjét kb 4 dkg porcukorral kemény habbá verjük. A sárgáját a maradék porcukorral kikeverjük, óvatosan összekeverjük a habbal. Majd hozzáadjuk a kakaóport és a szódabikarbónát. 190 fokon kb 18 percig sütjük. 

A kész piskótát egy nedves konyharuhára fordítjuk, lehúzzuk a sütőpapírt és még melegen felcsavarjuk. Óvatosan, nagyon meleg! Hagyjuk teljesen kihűlni, míg megcsináljuk a krémet.

A puha vajat kikeverjük a porcukorral, hozzáadjuk a krémsajtot (én tömlős sajtot használtam). A csokit megolvasztjuk, ha már nem forró, akkor a sajtos krémhez adjuk, majd jöhet a citrom héja. 

A kihűlt piskótát kitekerjük, megkenjük a krémmel és újra feltekerjük. Kb. 2 órát pihentetjük.







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger