2016. július 12., kedd

Recept - Töltött cukkini





Sziasztok!

Ma egy egyszerű és nagyon finom receptet mutatok nektek. 

Most csináltam először töltött cukkinit, de biztosan nem utoljára. Mivel még nem csináltam, így receptem sem volt. Szétnéztem a neten, de mindegyik receptben volt valami, ami nem tetszett vagy nem szeretek. Így inkább a saját ízlésemnek megfelelően csináltam a tölteléket.


Hozzávalók:

2 db nagyobb cukkini
0,5 kg darált hús
 • 1 hagyma
 • pici zsír/olaj
 • por paprika
1 tejföl
sajt

A darált húst odakészítettem pörköltnek. Míg az főtt, a cukkinit jó alaposan megmostam, kettévágtam és kiskanállal kiszedtem a belsejét. Utólag már tudom, hogy nagyobb cukkini kellett volna, mert így kevés töltelék fért bele. (a pörkölt fele meg is maradt) Sok recept úgy írta, hogy a kivájt közepét is bele kell tenni a töltelékbe, de én végül azt kihagytam. 
A kis csónakokat besóztam, majd állni hagytam, míg a pörkölt meg nem főtt teljesen. 



A kész pörköltet belekanalaztam a csónakokba, majd tejfölt tettem a tetejére. Fóliával lefedtem - hogy a cukkini is puhuljon - és kb 20 percig sütöttem. 




Miután a cukkini is megpuhult, megszórtam sajttal és rápirítottam. 



Köretként párolt rizst csináltam hozzá. Isteni lett! Próbáljátok ki ;)











0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger