2016. október 11., kedd

Beauty - Glamour napi haul ◇◆◇ 2016 ősz




Sziasztok!

Két hónap kihagyás után újra jelentkezek, megmutatom miket vettem az őszi Glamour napokon.




DM

Első (és második) utam a DM-be vezetett. Ide voltak a legjobb kuponok és a nulladik nap is nagyon csábító.  

Persil: ezt a kupont hülyeség lett volna kihagyni, hiszen mosószer mindig kell, pláne féláron :) Nem volt nagy választék mire odaértem, végül erre a színes ruhákhoz való levendula illatúra esett a választásom.

- Elseve extraordinary clay sampon: ez  a sampon most jelent meg, gyorsan zsírosodó hajra fejlesztették ki. Bízom benne, hogy beválik. Régóta keresem már a hajamnak megfelelő sampont. 

- Fa magic oil tusfürdő: mindenképp kiakartam használni ezt a kupont, de csak ennek az illata tetszett, viszont ez a gyömbéres narancs illat nagyon megtetszett. 

- Garnier pure micellás víz: nekem ez a kék a kedvencem, már több flakonnal elhasználtam belőle. Sminklemosásra használom, mindent szépen leszed, használata után nincs olajos érzésem (a rózsaszínt ezért nem szeretem) 

- Garnier mineral invisible dezodor: ebből kettőt is vettem, mert nagyon szeretem az illatát és jól is működik. 

- Old Spice whitewater dezodor : Attilának ez a kedvence, így ebből is vettünk egyet. Egyébként én is nagyon szeretem az illatát.

- Palmolive folyékony szappan: régóta nézegetem már ezt a konyhai szagok ellen kifejlesztett szappant, most végül meg is vettem. Kíváncsi vagyok mivel tud többet, mint egy sima szappan.

- Vademecum provitamin whitening fogkrém : nem próbáltam még ezt a fajtát, de a Vademecum termékeit szeretem. Fehérítő hatást ígér. Meglátjuk. 

- Blend-a-med pro-expert: ezt sem próbáltam még, 'féláron megéri' alapon került a kosárba, de fogkrém úgy is mindig kell. 

- Astor Quick Dry Top Coat gyorsan száradó fedőlakk: sok jót hallottam már erről a fedőlakkról, így végül megvettem. Általában nem bírják rajtam sokáig a körömlakkok (eddig nem használtam fedőlakkot), de remélem ezen is tud segíteni. 

- Rimmel Super gel körömlakk: 025-ös Urban Purple árnyalatot választottam. Tavasszal vettem már egy ilyen körömlakkot más árnyalatban, de az nem teljesített túl jól. Az ígért 14 nap helyett nekem kb 2-3 napig bírta, pedig direkt megvettem a fedőlakkot is. Remélem ez a szín jobban teljesít majd. 


Rossmann

Ide csütörtök délelőtt mentem, így sikerült megúsznom a tömeget.

- Rimmel Super  gel körömlakk: 062-es Punk Rock árnyalat. Nagyon megtetszett ez a szürkés árnyalat, tökéletes őszi-téli szín.

- Garnier Oil free BB Cream: kellett már egy új BB krém, mert a régi valószínűleg megromlott. Egy ismerősöm hívta fel a figyelmemet erre az olajmentes verzióra, ami mattít. Pont egy ilyen kellett az én fénylő bőrömre. Remélem hosszútávon is elégedett leszek vele, mert így első (és második) használatra nagyon tetszik. 

- ISANA körömlakklemosó: mondhatni mindig festve van a körmöm, így elég gyakran kell lemosót vennem, szeretem ezt a fajtát, mert a makacsabb lakkokat is viszonylag könnyen leszedi. 


Csütörtök délután elmentünk még a KIK-be, ahol a ruhákra szóló 15%-os kupont váltottuk be. Attila talált magának egy pulcsit, én pedig egy kabátot (szürke-piros) vettem. Remélem jó minőségűek lesznek, nem vettem még eddig ruhát a KIK-ben. 


                                                                         (kép)


Elégedett vagyok, mert semmi felesleges dolgot nem vettem, csak amire tényleg szükség volt. 







2 megjegyzés:

Boró írta...

Majd írd meg, hogy milyen a szappan, engem is érdekelne ha a paprika/hagymavágás utáni kajaszagot eltünteti :D

Anett írta...

Oké, megírom majd :)

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger