2016. november 13., vasárnap

Beauty - Vicy × Pixibox






Sziasztok!

Múlthéten megrendeltem az első Pixiboxomat, amely egy Vichy különkiadás volt. Most megmutatom nektek, hogy mi volt a meglepetés dobozban. 



Annyit lehetett tudni, hogy 3 db teljes kiszerelésű, 2 db utazóméretű, 2 db mini termék és 3 db termékminta lesz benne. 

Én már az ígért, első szállítási nap reggelén megkaptam. Nagyon örültem neki :)

Most pedig lássuk a tartalmát.





VICHY Eau Thermale - Termálvíz spray (teljes kiszerelés)

Segít megerősíteni a bőrt és hozzájárul a bőr természetes regenerációjához. (ezt írja a mellékelt tájékoztató) 
Sok jót hallottam már a különböző termálvíz spraykről, így kíváncsian várom nekem hogy fog beválni.
(Teljes áron 2429 ft)


VICHY Masque Peel Double Éclat - Hámlasztó maszk (teljes kiszerelés)

Ebből 2 × 6 ml-t kaptunk. Üde, ragyogó és sima arcbőrt ígér. Eltávolítja az elhalt hámsejteket. A bőr hidratáltnak és puhának tűnik tőle. (tájékoztatóról)
Sajnos a bőröm most nincs túl jó állapotban, fénylik és én már a falra mászok ettől. Kísérletezek új krémekkel, maszkokkal, arctisztítókkal, hátha valamelyik beválik. Így ennek a maszknak is nagyon örültem. 
(Teljes áron 989 ft)


 VICHY Masque Argile Purifiant Pores - Pórustisztító maszk (teljes kiszerelés)

Ebből is 2 × 6 ml-t kaptunk. Kétfajta fehér agyaggal segít eltávolítani a felesleges faggyút és a szennyeződéseket. Alkalmazása után a bőr selymes tapintású lesz. 
Nagyon bízok benne, hogy ez a maszk segít a problémámon.
(Teljes áron 989 ft)


VICHY Idéalia - nappali arckrém normál vagy kombinált bőrre (utazóméretű termék)

Az egyenletesebb, simább, ragyogóbb arcbőrért. 
Ezt már kipróbáltam, nagyon kellemes illata van. Kíváncsi vagyok mennyire fog beválni, örülnék ha végre megtalálnám a bőrömnek tökéletes arcápolási termékeket.


VICHY Liftactiv Supreme -nappali arckrém normál vagy kombinált bőrre (utazóméretű termék)

Bársonyos textúra a ragyogóbbnak látszó, üdébb megjelenésű arcbőr érdekében.
Ennek is nagyon jó illata van. Viszont talán jobban örültem volna egy éjszakai krémnek. 


VICHY Slow Age - nappali arckrém bőröregedés látható jelei ellen (deluxe mini termék)

A természet ihlette aktív hatóanyagok kombinációjának köszönhetően hat a bőröregedés kialakulóban lévő látható jelei ellen. Intenzíven hidratál.
Még nem használok semmilyen ránctalanító vagy bőröregedés elleni krémet, talán még nem is vagyok elkésve vele :) Ennek is nagyon jó illata van és ez a kiszerelés annyira cuki :) Külön tetszik a kis spatula féle applikátora.


VICHY Pureté Thermale 3in1 - micellás szerkezetű bőrnyugtató arclemosó (mini termék)

Micellás vizeket már mindenki ismeri, több márka is előállt már a sajátjával. Ez a termék is azt ígéri, hogy kíméletesen távolítja el a sminket és a bőrön található szennyeződéseket.
Én Garnier micellás vizet használok, azt nagyon szeretem, de ezt is elfogom használni mindenképp. 


VICHY Dercos Ultra Soothing - nyugtató sampon érzékeny fejbőrre (termékminta)

3 × 7 ml-t kaptunk. Nyugtató, viszketésgátló hatással. Használatával a haj fényes és selymes lehet. Segít megerősíteni a hajszálakat.
A hajam a másik, amivel nagyon nem vagyok elégedett. Nagyon hamar bezsírosodik, még nem találtam meg a tökéletes sampont. 


Ezeken kívül volt még egy 25%-os kedvezménykupon, amely az idealisarcbor.hu oldalon használható fel.


Összességében elégedett vagyok a doboz tartalmával. A teljes kiszerelésű termékek árát az idealisarcapolas.hu oldalról néztem. 










0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger