2016. december 3., szombat

Recept - Mogyorókrémes sajttorta






Sziasztok!

Ma egy sajttorta receptet hoztam nektek. Az eredeti receptet itt találjátok, de én módosítottam rajta. 



Hozzávalók:

1 csomag keksz (ez 200 g volt)
Rama
250 g Mascarpone
3 evőkanál mogyorókrém
mogyoró 





A kekszet összetörtem, majd annyi olvasztott Ramát adtam hozzá, amennyit felvett (kb 50 g), jól formázható masszát kell kapnunk. 
Ezt a kekszes alapot egy 23 cm átmérőjű tortaformába egyengettem, majd hűtőbe tettem. 

A mascarponet egy tálba tettem, villával lazítottam az állagán. Három evőkanál mogyorókrémet adtam hozzá, majd jól összedolgoztam. Ekkorra már nagyon könnyű dolgozni a krémmel ( először nehéz keverni a sajtkrémet). Végül a kekszes alapra kanalaztam a krémet és hűtőbe tettem. Érdemes egy éjszakát állni hagyni, hogy biztosan megdermedjen a krém. 
Tálalás előtt raktam rá a mogyorót. 












0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Mackó-lak. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger